tisdag 26 augusti 2014

Andra veckan i skolan

Igår och idag har jag varit i charkuterier i skolan och det är att man håller på med kött alltså stycka köttet och blanda ingredienser till falukorv och annat inom kött. 
Först så tyckte jag att det lät obehagligt och jobbigt men när man väl har börjat så känns det inte lika obehagligt.
Fast jag tror att jag inte kommer vänja mig riktigt än men det är bra att kunna.

Jag kommer att hålla på med det i 6dagar på 3veckor och samma sak på våren. Men det är vad jag vet än så länge.
På fredag ska skolfotografering så det ser jag fram emot.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte vilja vara där. O.o Du är modig Elya! :3
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan vara jobbigt i början men när man vänjer sig så går det bättre :)
      Tack Ellen :3

      Radera