lördag 3 maj 2014

Gårdagens spelning

Igår så åkte jag till min vän Meryam och fixade iordning oss till kvällen.
Efter det var vi på stan och åt på Subway och tittade i affärer och pratade om allt och allting.
Och när det närmade sig till kvällen gick vi till Grand och lyssnade på 5 band som spelade där.
Vi hade jätte roligt och njöt i varje sekund.
Ett utav banden som spelade var Twitch.
Twitch var ett otroligt bra liveband som hade all potential i världen att bli någonting stort.
Men redan början av deras karriär mötte de ett vägskäl.
De valde ett bra val för sig själva och för sina fans.
Och jag vet att alla vi fans kommer att stötta dem i vårt och torrt.

We miss you! / Meryam och jag

Min vän Meryam och jag

2 kommentarer:

  1. Var det hårdrock som ni lyssna på? :)
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mer blandet med hardcore, heavy/thrashmetal, metalcore musik som dom banden spelade :)

      Radera