fredag 4 april 2014

Sista praktikdagen och träffade min vän

Idag på min sista praktikdagen så bakade jag princip helt själv.
Läraren gav mig beskrivning och demostruerade hur jag skulle göra.
Det känns jätte tråkigt att hela den här praktikveckan är slut.
Tiden bara flög förbi men jag hade jätte roligt och trivdes där.

Det här är vad jag bakade idag
Tekakor
och ckoladsnittar
Jag känner mig riktigt nöjd!

Sen när jag slutade praktiken träffade jag min fina vän Meryam.
Vi har haft kontakt under veckan när jag var på min praktik och hon var i skolan.
Vi pratade om att träffas innan jag åker iväg till Krakow på söndag.

Min vän Meryam och jag 

2 kommentarer:

  1. Roligt att du trivdes på din praktik. :) Hoppas att du får en fin skolresa tillsammans med klassen! :D
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! :D kommer att söka mig in dit :)
      Vi har haft jätte trevlig resa :D

      Radera