fredag 4 april 2014

Min fjärde praktikdag och shopping med syster

Idag så var jag med en annan grupp på min praktik.
Jag var med en grupp som höll på med choklad och konfektyr.
Å det var mycket roligt och intressant.
Jag fick lära mig att göra hur man gjorde en fyllning till tryffel och hjälpte lite med tryffeltåtor.
Och jag fick även prova på att deckorera med grädde/smörkräm på en låtsats tårtform
Det var mycket kneppigt och roligt på samma gång.

Sen efter det så åkte jag ner till stan och träffade min stora syster.
Jag behövde uträtta lite ärenden dels inför resan till Krakow och dels som jag behövde.

Det här var det saker som jag har köpt.
Från översta vänsta bilden till den nerdersta högra bilden:
En ryggsäck och en plånbok
Jag har använt mycket utav axelremsväskor och jag kände att jag behövde ryggsäck och jag har använt små plånböcker så jag behövde använda en större.

2 par strumpbyxor
Nu till våren och sommaren så har jag tänkt att använda mina kläningar. Jag har haft på mig mest byxor under hösten och vintern och jag känner att jag vill byta stil.

Ett par tygskor
Mina andra par vår/sommar skor börjar gå sönder så jag införskaffade ett par.

Ett hårband
Jag har änvänt mest diadem och jag får ont bakom öronen om jag har på mig dom för länge och hårband är mjukare så det är perfekt att ha på dom hela dagen.


2 kommentarer:

  1. Åhh va fint. Jag skulle vilja köpa en kånken väska, men har inte blivit av. :) Ska nog köpa en sen.
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska göra vännen :D

      Radera