tisdag 1 april 2014

Min andra praktikdag

Nu har min andra dag på min praktik varit och idag har jag bakat i princip hela dagen.
Å det var så kul!
Först så var jag med två tjejer som jag var med och bakade.
Första baket var Kärleksmums (vi använde hjärtformar)
Sen så bakade vi Kanelsnuror och Fralla.
Vi gjorde en sats med glutenfri, laktosfri och sockerfri och sats med motsata ingredienserna.

Det var som sagt så KUL! :D 
När jag kom hem så ville jag fortsätta att baka, jag fick en rytm i kroppen som fick mig att vilja fortsätta
Jag kommer som tur fortsätta att baka och även på torsdag och fredag :D

Ser fram emot imorgon! :D

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Hur länge ska du du ha praktik? :)
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Jag var där i en vecka :)

    SvaraRadera