måndag 31 mars 2014

Mycket spännande dag!

Jag har börjat min praktik hos Ekebygymnasiet och jag ska vara där hela veckan.
Så idag har jag haft teoritiska ämnen och läste om Livsmedel och hygien.
Det var väldigt roligt och än så länge har jag trivst.
Många var trevliga och rätt lungt.

Efter skoldagen så var jag hemma en stund sen åkte min mamma, pappa och jag med min mammas vännina för att titta på hus i Östervåla.
Vi tittade på 2 hus och den första huset var gulligt och den andra var mycket trevligt.
Vi håller på med att flytta men vi kollar efter någonstans att bo.
Men det löser sig till slut.

Men jag ska fixa lite inför morgondagen :)

HUUUUUGS! :3

4 kommentarer:

  1. Ska ni flytta till Östervåla? Jag bor en mil där ifrån! :D
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi vet inte än men vi har tittat där :)
      Jag tänkte på dig när jag åkte i närheten :D

      Radera
    2. Vad roligt! :) Jag bor ju i Harbo. Jag tänker söka på sjövik i höst, så under helgerna är jag hemma. ^_^
      http://finlandsgullet.wordpress.com/

      Radera
    3. Ja! :)
      Oki låter jätte roligt!

      Radera